YDM ince pipetlerle su vermeyi deneyebilirsiniz biz biberonu öyle bıraktık. Eliyle yemeyi de kendi isteğine bırakın omlet börek tost vs yani eliyle yiyebileceği sevdiği şeyleri açken önüne koyun bırakın atsın tutsun ufalasın muhakkak bi kısmı midesine gidecektir zamanla da ilerletir ama oyunla zorlamadan yapın ki isteksizleşmesin. Benim kızım 7.aydan beri blw ile beslendiği için şimdi kaşık çatal kullanmaya bile başladı he nasıl kullanıyo orası ayrı konu😂 her çorba sonrası banyo yapıyoruz mesela çünkü baştan aşağı çorbalı oluyo ama isteğini kırmamak gerek zaten artık bizim elimizden de yemek istemiyo🤷🏻♀️