11 günlük Bebeğim 3 gündür kakasına cıkmıyor yani nasıl desem alttan gaz cıkarırken iki parmak birşey cıkıyor kaka o kadar. Nıye boyledırkı normal mi. Emmesi zaten 5 10 dakika bısey gazdan e emıyor muhtemelen cnku azcık emdıkten sonra huzursuz oluyor ayaklarını cekıyor toplanıyor.🤦♀️Birde emerken baya gelıyor herhalde yutkundugınu duyuyorm.tıkanıyor oksuruyor cok korkuyorm. Oksurdukten sonrada hırıltı gbı bısey oluyor 1 2 dakıka sonra gecıyor. Burnundanmı gogsundenmı acba bılemedm ya. Burnundan gbı geldi bana ama. Olabilirmiki boyle bu durumları yasayanlar kimler???? Çok fazla pimpirikli oldum 😞