Asyakus06 Bir gün boyunca sabrettim biberonla mama vermedim.Ve her onu keyifli bulduğumda memeyi teklif ettim.Bir de aklinizda bulunsun uykulu olduğunda uykudan yeni kalkmissa ve hala tam uyanamamis haliyle meme teklif edin o zaman emebiliyorlar hemen.Ben fark ettim ki mamayı arttirdikca memeden uzaklasiyor.Simdi mamayi sadece gece yatarken veriyorum.Ya da aşırı inatlaştigimizda aç olduguna dayanamiyorsam.Bu da 4-5 günde bir oluyor.Bir de diyelim meme için yatirdiniz kucaginiza ben hemen göğsümü elimle sıkıp o süt tadını almasını sagliyorum o zaman da almadigi memeyi alabiliyor bazen bunu da ben buldum.3 bucuk aylığız emmeyi birakmasin diye 15-20 gündür mucadeledeyiz böyle.