Bellaesmer ayyyyy biz daha 1.5 yaşındayız artçıları şimdiden başladı. Bazen gerçekten sabrımın son noktasına geldiğimi falan hissediyorum🤦🏻♀️ Ağlamak ama nasıl ağlamak😬 saçlarını çekiyor, kendine vuruyor, yerlere yatmalar🤯 Allahım doğrusunun sakin kalıp , onun sakinleşmesini beklemek olduğunu biliyorum ama ben de insanım sonuçta. Bazen benimde tepen atıyor, ağlama sesini duymamak için kaçıyorum yemin ediyorum😳 Allahım az sancılı geçsin🙏 Amin🙏🤣