Budageceryahu Eskiden beri bebek aynaya baktirilmaz derler, neden ne icin derler tam olarak bilmiyorum. Bildigim kadariyla 3 aydan sonra baktirilmasi öneriliyor. Siz bebeklerinizi aynaya baktiriyor musunuz?
Wanderlust Budageceryahu eskiden olan cogu sey hurafelere dayaniyor ayna bebek gelisimi icin cok onemli kendisi taniyor bir kere gorerek ne buyuk bir sey onlar icin
Elfylmzkk Budageceryahu evet bende duydum hatta annem de bakmasın dedi ama bizim boy aynası var orda kucagıma alıp dans edioruz 😂😂 o da kendine bakıo. Yavrum😻
Wolverine Budageceryahu ayna çocuğun motor gelişimi için büyük katkı. Mimiklerini, elini kolunu kullanmayı destekliyor.
Rubab_Mommy Budageceryahu 3 ayindan sonra baktirdimm.Şuan aynalarda cee oynuyo😁Ama cok fazla bakmasi iyi degil diyolar
Budageceryahu Budageceryahu oglum 3 aylik oldu aynaya baktirmaya basladim kendini gorunce hosuna gidiyor guluyor. Gelisim icin de cok faydali oldugunu okumustum sonra kendi kendime eskiler bosa dememistir acaba kotu bisey mi yapiyorum diye aklimdan gecirmedim degil.
Nuray23 Budageceryahu Dogdugundan beri ayna karşısına geçeriz. Şuan 10 aylık olmak üzere. Ayna karşısına geçince çok hoşuna gidiyor. Oyunlar yapıyoruz. Ağzı burdaymis burnu burdaymis gibi gösteriyorum.
Budageceryahu Ozaman baktirmaya devam🙂 muzik dinlemeyi dansi seviyoruz simdi ayna karisinda rahat rahat oynariz artik🤗
Mevacanimkizim Budageceryahu Banada derlerdi hep baktirma diye ben baktırdım kucağıma alıp ayna karşısında beraber oynardık şimdi 16 aylık olacak ayna görünce kendi gidip oynuyo 😊