Ttbbyy21 Arkadaşlar ya çocuğumu iki ay önce aşı yaptım tetanoz sanki kolunda hafif iltihaplanma oluşmuş sizde de oldu mu yada neler yaptınız
Sibelkarakayaa @Ttbbyy21 benim oğlumda da olmuştu tetanoz aşısı olduğunda zamanla geçiyor ama geçmesi biraz uzun sürüyor telaş yapmayın aşı yer edinmeye çalışıyor zamanla tutucaktır tutması önemli çünkü 😇