Bu zamana kadar hiç olmadım eşim de öyleydi. Ama ne yazık ki iş arkadaşından eşime bulaşmış salı günü eşim de dün pozitif oldu. Ben hala negatifim. Eşimi dün odaya kapattım ama salıdan cumaya kadar bana da bulaşmış mıdır? Ben neyse de çocuk için endişeleniyorum. Evde eşi olup kendi olmayan var mı acaba?