Hanımlar 17 gün adetim gecikti bu arada 8 aydir da spiralle korunuyorum geçen ay gayet güzel oldum ama, bu ay çok gecikti 17 gün önce hafif kanamam oldu sonra gitti, dünde aynisi oldu hafifi kanama oldu leke gibi bitti yine ama nasil sancilaniyorum taa ayaklarıma kadar vuruyor neden böyle olduu