Merhaba arkadaşlar Kizim on aylık ne gündüz uykusu ne gece uykusu yok geceleri gözü kapalı inliyor resmen ağlıyor hep hastaneye gittik tahliller yapıldı bişey yok ama yaklaşık 1 aydır böyle bende oda çok yiprandik yetemiyrum böyle olan varmı bu duruma çok üzülüyorum çaresiz olmak yıpratıyor beni ?