Merhaba hanimlar bir konuda yardiminiza ihtiyacim var 2 haftadir artik kafayi yiyecegim. Gurbette herkesten uzakta yasiyoruz. 2 buçuk aylik bir kızım var. Çok düşük agirlikli doğduğu icin 2 hafta kuvezde kaldi ve sadece mamayla besliyorum. 1 bucuk aydir felan agzinin icinde pamukcuk olusmus bir kere doktor ilac verdi 1 hafta kullandim gecmedi. Son 2 haftadirda her 3 saatte bir 65-70 ml yiyen kizim 2 haftadir mama yemek istemiyor her mama saatinde aglama krizlerine giriyor en fazla 30 ml yedirebiliyorum artik gücüm kalmadi. Agzinin icindeki pamukcuktan kaynaklidir diye düşündüm 3 gündür tekrar ilac kullanmaya basladim. Bir türlü gecmiyor pamukcuk. Oncelikle bu pamukcuk icin ne yapabilirim onerisi olan varmi. Ve bu aglama krizlerinden mama reddinden cok yoruldum gücüm kalmadi gercektende.