yareninannesi888 14 aylık doğduğundan beri baby turco kullanıyorum çokta memnunum ama her siparişimde fiyatı 2 katına çıkmış oluyor resmen, a101 bim vs bezlerini kullanan var mı batacağız valla bez yüzünden
Gizemmm22 yareninannesi888 onlar daha pahalıya geliyor bence bim ve A 101 baby turco daha uygun 3 numarası için konuşuyorum
Prensesannesi38 yareninannesi888 bebem natural geliyor A101 e kataloğlarını takip ederseniz uygunda oluyor , o şekilde stok yaparsanız daha uyguna geliyor
Gugukkkkkk yareninannesi888 bebeğim doğduğundan beri sleepy kullanıyorduk 2 ay önce A101 den 9 lu paket aldım denemek için hani pişik sızdırma falan olur diye ikisi de olmadı 1 yıllık toplu aldık bizde çok al az öde hem uyguna geldi hemde çok memnunum hiç sızdırmadı pişikte yapmadı. Boşuna sleepy ye o kadar para ödedik hemde internetten çok geç geliyordu A101 denemelisiniz
yareninannesii yareninannesi888 ben bim ve migrosun 100lu avantaj paketinden alıyorum 4 numara 90 liraya
Ahsenimveben yareninannesi888 14 ayligiz bizde babay turco stok yapmistim onu kullaniyorum az kladi bende 101 den bebem natiral 6 beden 80 adet 100 tl sipariş verdim dün epey Bugun gördüm a 101.e baby turco 27 ocakta geliyor adet bez 1.46 tl uygun geldi piyasaya göre 6 beden i 48 adet 70 tl
Vera1810 yareninannesi888 bende baby turco alıyordum son zamanlarda cok aşırı arttı fiyatı yakınızda bim varsa avantajlı paketi var suan 70 adet 90 lira tanesi 1.28 e falan gelıyor kı bım bezini de çok kullandım çok güzel
yareninannesi888 Vera1810 aynen aşırı arttı ya eski siparişlerime bakıyorum resmen yüzde elli elli artmış her siparişimde
ATAZeynep23 yareninannesi888 Migros kendi bezi minies çok başarılı sızdırma da yapmadı bizde 4 numara 44 adet 60 TL bence uygun