1 ay 14 günlüğüz 3290 dogdu boyu 50 cm di 5 gunlukken kilosu 3.060 gr düştü anne sütüyle besliyorum ilk 5 gunlukken sarılık geçirdi yavrum 1 gün hastahanede yattık ve çıktık gogus ucum yoktu emzirme de problem yaşıyordum silikon göğüs ucuyla beslemeye başladım ve onuda bıraktım hem sagiyorum hem emziriyorum çok sıkışırsam mama takviyesi yapıyorum doktor verme dedi mama fakat arada mecbur kalıyorum zorlandığım yerde veriyorum yani sanırım reflu var yediğini çıkarıyor fışkırıyor yüksek yastıkta da yatıyorum kustugu için tekrar veriyorum . 5 gün önce Dr gittim 4.800 dedi boyu 55 cm kilosu iyi mi sizin kaçtı aceba