elifffce Kizlar bebekler icin bebek irmigi var mi normal irmik kullanabilir miyiz ? Yulaf yulaf unu ,pirinc unu icinde gecerli siz nasil yapiyorsunuz
Wolverine elifffce hiç bebek irmiği kullanmadım. Normal irmikte çok yedirdigim soylenemez. Ama kullanırsam evdekini kullanirim
MelekSubasi elifffce Bebek irmiğinin tek farklı daha hızlı pişmesi onun dışında normal irmikten hiç farkı yok
Acemibabyy elifffce bebek irmiği satılıyor canım denildiği gibi sadece hızlı piştiği için olan bir bebek irmiği kesinlikle değil bebekler için hazmı ve sindirimi daha kolay diğer şekillere göre de daha küçük ve incedir ben yediriyorum muhallebi falan yapıyorum gayet güzel yiyor diğer irmik hazımsızlık yapar
Sibell777 elifffce kızım 13 aylık ek gıda döneminden beri normal irmik kullandım yulsfta öyle hiç bir skinti yok şükür
Acemibabyy MelekSubasi kesinlikle yanlış bir bilgi hızlı piştiği için bebek irmiği olmuyor hazmı ve sindirimi bebeklerin midesi için daha kolay ve ufak yanlış yönlendirmeyin lütfen
elifffce Acemibabyy bebek irmigoni nereden temin ettiniz ben marketlerde bulamadim eczanelerde oluyor mu acaba bir de hangi marka tercih ettiniz
Duyulurum elifffce Nuh’un Ankara irmiği ince çekilmiş onu tercih edebilirsiniz. Süt ürünü yumurta da yok içinde veya eser miktarda vs yok o bakımdan da güvenilir
Khaleesi elifffce ben 10 aya kadar bebek irmiği kullandım şu an arada bir irmikli muzlu muhallebi yaparsam evde olandan kullanıyorum 1-2 kaşık falan 12 aylık. Yulaf aldım eti lilalif ve rondodan geçirdim onu kullanıyorum. Pirinç unu ve tam buğday unu kullanmadım hiç
Acemibabyy elifffce valla marketlerde yok internet üzerinden aldım organik gurmem diye bir marka var o iyi alabilirsiniz
mrvklncc elifffce bebeğiminmarketi.com tamamen organik satıyor aradığınız her şeyş bulalirsiniz instagramdan arinlihayat sayfasına girerseniz kendi markasının ürünlerini kullanan hatice hanımla da irtabata geçebilirsiniz geri dönüş de sağlıyor. Ben oradan gül suyu ve lavanta suyu aldım şimdi de bebeğime bi şeyler alacağım
kahvekolikk elifffce ben evdeki normal irmikten kullanıyorum yulafı da ilk ek gıda zamanı robottan çekip un gibi yapıyordum şimdi direkt pişirip yediriyorum pirinç unu falan kulllanmıyorum