Sulee_ SerraZumrakuzununannesi Biogai bizde kullandık ama o gaz giderici değil bağırsak düzenleyici ben çok memnunum hemen etki ediyor zaten bitkisel içerisinde zeytinyağı felan var kakasinida rahat yapmasını sağlıyor sabah akşam 15 damla veriyorum
Seda_nur74 SerraZumrakuzununannesi hayır canım 3aylikken baslayabilirsin ama damlasını kullanabilirsin bizde damlasına o sıralarda başlamıştık çok iyi gelmişti
Bakag Bakag 5 damla dahada fazla verebilirsin dedi dr ama ben 5 verdim kesinlikle duzenli bisekilde 1 bos 1 dolu ver kakasinida kolay yapiyo bu sayede
SerraZumrakuzununannesi Seda_nur74 kaç damla olrak başlamıştı iz acaba ben dün 4 daha verdim bı kaç saat sonra kızım bı kaka yaptı her yeri batmıştı ishal gibi ama göğsüne kadar çıkmıştı acaba gaz damlası yapmış olabilir mi dedim
Seda_nur74 SerraZumrakuzununannesi ilk önce 6 damlayla başladık sonra 10 damla şimdide 15 damla genelde damladan kaynaklı kakalarini yapıyorlar çünkü rahatlıyor benimkide aynı öyle
gozdekrks SerraZumrakuzununannesi biogaia prebiyotik olarak geçer yanında bir gaz damlası kullanmanız lazim tek başına çok etkili olmaz ve saati saatine verilmesi önerilir