Birkuzuannesi20 Kızlar 3 buçuk aylık bebeğimle korona olduk ateşide var 37.5 falan napsam calpol verdim ama iyice çıkarsa napmam gerek
Balkupum2505 Birkuzuannesi20 rabbim yardimcin olsun cok zor gercekten bende 6. Günümdeyim. Bi odaya kapattim kendimi oglumda ve esimde cok sukur suan bisey yok olurmu bilmiyorumda.. atesi cok yükselirse ılık duş aldır eklem yerlerine ılık bez koy 20 aylik benimki gunde 1 kez calpol verin ne olir ne olmaz dediler cok cok gecmis olsun