Mommysharkdoodoodoodoo aylul0 bunu ben bir tane borcamımda yaşıyorum meğer fırına koyulmayan borcammış üstü hep pişiyor altlar yapışıyordu. Eğer eminseniz yağı biraz fazlalaştırıp un serpin tepsiye.
Masal_m aylul0 katı yağ ile yağlayıp un serpince yapışmıyor aslında 😊 sıvı yağ ile yağlıyorsanız belki ondan olabilir