Kızlar eşimin dünden beri göğüs ağrısı vardı bu sabahda ateşi çıktı midesi bulanmaya basladi boğaz ağrısı falan da var ambulansla hastaneye gittiler ama bana bişey demediler bu belirtiler korona olabilirmi sizce lütfen cevaplayin ayni ortamda bulunduk kizima da bulaşmış midir eger koronaysa