gulenadam Sleepy külot bez kullanan var mı nasıl kullanılıyor külot gibi mi giydiriliyor Bağlama falan yapılıyor mu ? Bir de kenarları büyük geldiğinde sızma yapıyor mu geceleri külot bez kullanmak istiyprum çok sızdırdığı için
Gizoooo gulenadam canım ben bir ara kullandım ama büyük geldiği için sızdırmıştı külot gibi giydiriyorsun çıkartırken kenarından yırtıp çıkarıyorsun pratik oluyor aslında
G-amze gulenadam ben denedim bebeğim bez değiştirirken çok zor oluyor diye sevmezdi degistirmemi ama bizde sızma yaptı her seferinde çocuk sırılsıklam oldu o yüzden bıraktım
Denizfdn gulenadam çok memnunum kilit gibi giydiriyorsun yanlardan yirtiyorsun asla sızma yapmadı bizde