MetehanSevda Yasayan var mi yaa bebegimin her bezinde pembe leke var kan yani eminim az bi kan var napcam ben
MetehanSevda Htc1234 Zeynom33 Htcana Miskokulum06 Pelinnnnn @ gttim doktora su verdigim halde susuzluktan kan işemiş cocugum suyu cogalttim smdi ustelik emziriyorum sadece
MetehanSevda Zeynom33 bide sizden fikir almak istedim ilk baslarda cok onemsemedim azdi bide kan ilacina basladk ondam zannettim
Tatliskooo MetehanSevda her bezde var ve buraya mı soruyorsunuz ? Doktora gidin ciddi bişey olabilir .. Bu tarz konularda buralar yardımcı olamaz. Böbrekte de sorun olabilir
Pelinnnnn Pembe turuncu ise susuz kalmıştır. Ben de gözyaşları içinde koştur koştur doktora gitmiştim🤣🤣 meğerse sıcaktanmış susuz kaldığından idrar çok koyu geliyormuş. O da renk koyuluğuna sebep oluyormuş
MetehanSevda Pelinnnnn kafami katistiran suda veriyorum aslnda gunde en az 2 tatli kasıyor emiyor üstelik ama az emiyor istahsiz
Cinarasaf MetehanSevda benim başıma geldi 7 gunlukken oldu açlıktan dediler şimdi 2 aylık dün yine oldu sütüm yaramiyormus mamaya başladık üstelik o kan değil canım pembe veya turuncu renktir oda bebeğin idrarindaki kristal öyle dedi doktor korkulacak bişey değil ben hala yaşıyorum onu
MetehanSevda Cinarasaf aslinda kilo alimida yavasladi cok emmiyoda mantıklı geldi aciklaman saol canım 🙏
Janss MetehanSevda Emiyorsa anneden hormon geçtiğinden ya da yetersiz beslenme/susuzluktan olabiliyor. Devam ederse doktorunuz görsün 😌