Pitirciklannesi yakin zamanda hastaneye yatmis cikmis biri olarak yorum yaparsam cok yuksek degil ilaci kullan insallh toparlicaktir belli bi seviye var ona yukselirse zaten sana kalmadan alip yatiriyolar.bizim sadece 1 kez atesi 38 bucuk oldu ilk defa daha 2 aylik bebegim.hemen goturduk tahlil yaptilar o seviyeyi gectigi icin aksamina yatrdilar 3 gun yattk cktk sifirlandi deger.sizinki cok yuksek degl kesinlkle oyle olsaydi yatirirdi canim korkma illaki ates yapacak enfeksiyon var ama yinede gozlemle