Bebeğim 7 aylık, yaza belki yürümeye başlar diye ayakkabı aldık. Ayakları 10 cm o da 17-18 numaraya tekabül ediyormuş. Ben de ayakkabıyı 19 numara aldım ama şimdi de küçük mü gelir diye düşünüyorum. Kuzenim 23 numara giymesine rağmen babywalk tan 21 aldık kalıbı geniş dedi. Kullananlardan yorum rica etsem. Büyük mü alayım? Kasım’a kadar falan giysin istiyorum çünkü. Ayakları ne kadar büyür bilmiyorum hiç