Yenigelinnn gündüz zaten max 2 saat uyurlar uyurken neden besleyesiniz. Zaten acıkınca uyanır. 4 aydan sonra 3,5-4 saat arayla besleyin. Gece de artık10-12 saat aç kalabilirler. Gece bile uyanmıyorsa beslemeyin. Benim kızım 4 aylık olacak gece uyanmazsa emzirmiyorum. Gündüz 3 saatten önce emzirmiyorum. Bir de bunları bize hep doktorumuz söylüyor. İlk kızımda da böyle yaptım, gayet sağlıklı kilosu boyu yerinde bir çocuk. Sizin beneğinizin de kilosu normal, uyuması da lazım uykusınu boşuna bölmeyin.