Merhabalar rutin kontrollere gittiğimizde hep kafasının on fantonoel de 4×4 büyüklük var denildi ultrason çekildi baktılar bir ay sonraya randevu attılar yine ayni şekilde be büyüme nede küçülme olmuş yine ultrason la bakildi nöroloji doktoruna randevu verildi ayni zamanda 27 ocağa da emar randesu verdi nöroloji doktoru muayene etti çocuğun kotu bir durumu yok emar çekilsin onda daha iyi anlarız drdi cok korkuyorum nasil olcak acaba başına böyle durum gelen var mi ac tok mu oluyo gelmeden önce numara verdiler arayın bilgi alın diye ama hiçbir şekilde ulaşamıyorum