Arifeshn kızlar 5 buçuk aylık oğlum var doğumdan sonra ikinci adetim ama ağrıdan ölüyorum resmen. Normalde her ay iğnelerle ayakta duruyordum ama şu an emziren anne olduğum için hiç bişey yapamıyorum. Evlenince geçer dediler geçmedi çocuk doğurunca geçer dediler gene geçmedi lütfen akıl verin çok kötüyüm
Cansu4401 Arifeshn canım bı dokturuna danış yada saglik ocağına git sütüne geçmeyen bı ilaç verir belki bende iki ay önce doğum yaptım adet oldum sonra sıfır ağrı lavobaya gittiğimde anladım bemimde çok sancım oluyodu doğumdan sonra yaşamadım mesela herkezde bir olmuyo demekki
Asilinannesi1 Arifeshn benim de öyle dogurunca geçer dediler geçmedi🥺 her ay fitil atarak ya da iğne vurdurarak geçiriyorum. Ben emzirmiyorum ama o yüzden rahatım Allah yardımcınız olsun 😥
Arifeshn Cansu4401 ya ne kadar şanslısın maşallah 😔 şimdiye kadar gittiğim bütün doktorlar genetik olduğunu söyledi ablalarımda böyleydi çünki
Arifeshn Cansu4401 benimde doğumdan sonra ilk adetim sıfır sancısızdı hiç hissetmemiştim ama ikinci adetim çok kötü geçiyo
ZBAli Pekmez varsa şerbet yapın yada süt ısıtıp pekmez karıştırıp için,yada pekmez ısıtıp çok az tereyağı bı çay kaşığı ekleyin için, şekerli su ve muz da iyi geliyo bide sıcak tutmak iyi geliyo bana genelde pekmezli şeyler