Seymayna gazdan ve uykusuzluktan çok çektim sallamamak için deli gibi direndim , bir kere ayağıma yatırdım baktım kapatıyo gözleri kaldırdım hemen 😑 2,5 aylık akşam 9 gibi emer gazını çıkartırız altını değiştiririz yatağına koyarım kamerayı açar kapıyı kapatırım bazen hemen dalar bazen biraz oynayıp dalar bazen dalamaz bidaha kucaklar yatırırım öyle öyle gidiyoruz bakalım 😻 ama ilk 3 ay alışkanlık edinmiyolarmış direk dene istersen sallamamayı ❤️