3 aylık kızım var dün doktor kontrolü vardı dilinin altında bi şişlik tespit edildi kbb uzmanına yönlendirdik oda baktı ultrason istedi ultrasonda hiç bsey çıkmadı tükürük bezi şişme yapmıştır takip edicez kendinden patlayabilir patlamazsa biz müdahale ederiz dedi sorun olmadığını bebeklerde olabileceğini söyledi ama ben korktum ilk bebeğim böyle birşey yasayan varsa deneyimlerini paylaşabilir mi?