Busragm Merhaba anneler nem makinesi almak istiyoruz sürekli burnu tıkalı oğlumun bana acil öneri de bulunur musunuz
Gizoooo Busragm canım bende kiwinin var ama nem oranı düşünce açıyorum her zaman kullanmıyorum. 9 aylık hala burnunu sabah akşam temizliyorum
Zehrayrr Kanz marka almıştım çok memnunum oğlum da 1 aylıkken tıkandı nem makinası çok iyi geldi e bebek te 450 TL ye almıştık galiba