Edanurada hadi ya yogurda bile ekle mi dedi gerçekten ben doktora muhalebihe ekliyim mi dedim ekle dedi de böyle günde iki kez verince acaba yanlış mı yaouyorum diye düşündüm. Benimki de çok harkeetli ve her ek gıda sonrasi hemen tuvaletimi yapar doktor metabolizmasi çok hızlı dedi sanırım ben ne yaparsam o kilo almayacak yedirmedigim şey kalmadı çünkü hep sağlıklı kilo yapıcı şeyler aldım ama yer yemez hemen çıkarıyor. Cisi de çok fazla sekiz buçuk aylık ama beş ayından beri emekliyor şimdi yürümek istiyor ayağa kalkıyor ama denge kuramıyor hareketinden almıyor yoksa bu yedirdiklerimo yiyen bebekler tosuncuk gibi