Merhaba anneler bebeğim anne sütüyle besleniyor 3 aydır. Gaz problemimiz bu ay bir tık azaldı ama yine var tabi . Sütümün az geldiğini düşünüyorum mama takviyesi yapıcam sma optipro mu comfort mu vermeliyim ?hangisi daha az gaz yapar aralarında cok fark var mı ? Tekrar ilk gğnlerdeki gibi aşırı gazlı olmasından korkuyorum