Kızlar normal sarılık da uzuyor mu yoksa uzayan sadece anne sütü sarılığı ve patolojik sarılık mı oğlum 1 aylık gözlerinde ve vücudunun üst kısmında hala sarılık var en son kontrole götürdüğümüzde değeri 8.6 lardaydı . Pazartesi kontrolümüz var değerinin yükseldiğini düşünmüyorum çünkü uykuya meyli yok emmesi iyi ve daha da sararmadı çocuğum ama endişeleniyorum . Oğlumla aramızda kan uyuşmazlığı da yok başına gelen anneler yardımcı olun geçer gider demi bu sarılık