Kuzeyimmm Canım anneler varmı Beylikdüzü’n de oturupta sorulara geçiştirmeden adam gibi cevap veren , ilgili-bilgili memnun kaldığınız bir doktor ?
T-24 Kuzeyimmm Ben beylikdüzü medilife hastanesinde doğum yaptım ve ordaki çocuk doktoru Gülten hanıma gidiyorum memnunum dışarda biraz soğuk duruyor ama muayenesi güzel anlatımı güzel diğer doktorları nasıldır bilemem
Busrasy Kuzeyimmm Beylikdüzünde nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama Esenyurt Reyap Hastanesi Behzat Telören doktorumuz. Normalde başka hastanede doğum yapmıştım ama evime uzak kalacağı için orası çocuk doktorunu behzat bey olarak ayarladık. Çokta memnunum. İstediğiniz şeyi sorun güzelce cevaplıyor. Biz çok memnun kaldık hala daha devam ediyorız
Cemilev Kuzeyimmm Zeynel Albayrak olabilir kendisi beykentte özel poliklinik birde miktat bey car medilife oda cok iyi bir doktor dur
Kuzeyimmm T-24 teşekkür ederim olmazsa bir denerim oğlum 4 aylık oldu hala bir doktorda tutunamadık maalesef 😒
Busrasy Kuzeyimmm Gerçekten çok ilgili bir doktor. Bende tavsiye üzerine başlamıştım behzat beye. Mesela geçenlerde sıramı beklerken bir anne başkasının behzat beyi tavsiye etmesi üzerine oda oraya gelmişti. Beklentiniz ne derecede bilemem ama genel olarak insanlar memnun gördüğüm kadarıyla