Kızlar günaydın . Normalde persembe günü adet olmam lazım di olmadım az önce test yaptım negatif çıktı adetime 5 gun kala geri çekilmeyle beraberlik oldu normalde korunuyorduk yani hamilemiyim değilmiyim anlam veremedim varmi böyle bi durumda hamile olduğunu öğrenen.