Alin123 bebeğim 3.5 aylık oldu 6. Gün bugün pozitif olalı ilk 2 gün ateşli ve çok ağrılıydı doktorumuz aynı yetişkin gibi onunda eklem ağrıları çektiğini söyledi 5-6 saatte 1 fitil veriyordum ateşi düşmezse ılık duş aldırdım sonra burun akıntısı ve öksürük başladı ama sürekli bez ısıtıp koyuyorum çok iyi gelir bugün hiç öksürmüyor çok şükür