Benim de oğlum 34+0 da doğdu. 10. Gün anne bebek uyum odasına aldılar ama solunumda sıkıntı olunca 11. Gün geri aldılar koveze. Bugün 17. Gün şu an hastanedeyim tekrar anne bebek uyum odasına aldılar bebeğimle beni. Dua edin insallah bu defa sağ salim evimize gidelim. Rabbim bütün bekleyen annelere sabır güç kuvvet versin. Bir daha ayrılık göstermesin🤲