Evet anne sütü mükemmel bir besin bebeğinizin onu alması tabi en güzeli . Ama her ne sebep olursa süt olmaz bebek tutmaz bunun için kendinizi paralamayın . Bebeğiniz anne sütü alacak diye kendi psikolojinizi bozmayın bebeğin keyfini çıkarın . Evet bende doğduğundan beri bebeğime mama ve meme veriyorum. İlk zamanlar lohusalığım kabus gibi geçti . O günlerimin güzelliklerini unuttum sıf çocuğum meme emmiyordu diye . Yanlış yaptığımı düşünüyorum şimdi . 5,5 aylık oldu şimdi emziriyorum doymazsa arada mama da veriyorum . Mama yiyen çocuk ayrı anne sütü alan çocuk AP ayrı diye birşey yok . Önemli olan sağlıklı olsun . Sütün yetiyor mu diye mama kesip bebeği aç bırakmanın sıvı kaybı yapmanın hiçbir anlamı yok bir anne anlar doyup doymadığı . Bebekte ekstra bir hastalık yoksa emin olun mama teklif ettiğinizde doymuşsa sütünüz den mamayı itiyorlar . Aç olan lakır lakır içiyor . Birde bu sorunlar çoğunun başına geliyor . Varsa süt sağın verin yoksa mama yapın . Zamanla alışıyor . Ya göğüs hassaslaşıyor emmek istemiyorlar