Heyoo92 ben oldum iyikide oldum. İpli olanda ipler atıyor daha kolay geçiyor ama onu olma. Benimki hem dikişli hem ipli lokal anestezi ile oldum her ameliyat gibi ilk iki üç gün zor geçiyor bir haftayı atlattın mı toparlıyorsun. Bir ay devamlı bandana taktım şuan üçüncü yılım ameliyat olduğum bile belli değil, kulağın arkasındaki dikişlerde belli belirsiz dikkatli bakmadığın sürece arkasına anlaşılmaz