Kızlar yeni doğum yaptım sezeryan ile. 13. Gunumdeyim ilk 4 gün sütum gelmedi bu yüzden mama verdim. Şimdi bebeğimi anne sütü kesmiyor sürekli emmek istiyor 1 saat 1 memeyi versem uykuya geçince ağlıyor. Elleri ayakları hiç durmuyor ve kasıyor sanki beni itecek kadar güç gösteriyor. Sinirli gibi hareketler yapıyor. Ancak mama verince sakinlesiyor bayılacak gibi olup uykuya dalıyor. Sırf uykuya geçsin sussun diye mama vermek istemiyorum. Hem meme hem mama midesi genişler mi? Ne yapıcam hiç bilmiyorum