Kızım dünyaya erken geldi 33 gün birbirimize hasret kaldık yogunbakımda yattı aynı zamanda kolikti uyku düzenimiz hiç olmadı halada yok zorlu gecen 1 sene yaşadık yarın mucize kızımız 1 yaşına girecek Allah ın izniyle evde pasta kesecektik tüm hazırlıkları yaptık eşe dosta haber saldık hiç beklenmeyen anda bu sabah kayınpederim corona testi pozitif çıktı 😔 şuan çok üzülüyorum hem kayınpederime hemde dogum gununu yapamayacagımıza zaten de nezaman plan yapsam hep bi aksilik çıkardı ama bu bambaşka bişey oldu kayınpederimi severim sizlerde kayınpederimden dualarınızı esirgemeyin lütfen Allahın bütün corona ya yakalanan insanlarımıza acil şifalar versin 🤲😔