Aselinannesi0655 Kızlar bi bana mı oluyo ya gündüzleri hiç sıkıntı yok ama gece taktıgım bez her gün sızdırıyor hiç böyle olmuyordu ya. Her gün cocuk ıslak uyanıyor
Dhi Aselinannesi0655 ben 3 gündür kullanıyorum çok memnunum. Geceleri sızdırıyordu ama şimdi bu sorunu yaşamıyorum paketi değişti sadece diyorlar ama ben farkını baya gördüm
Tugce3493 Aselinannesi0655 oglum idrar sokturucu kullandıgı halde hiç çıkarmadı. Bır kac kere annem on kısmını cok gerıde tutmus o zaman cıktı. Bantlarkennon ust kısmı guzelce acın oyle bantlayn
Aselinannesi0655 haleasel yan bariyerlerini iz yapıyo diye koparıyorum ama önden çıkarıyo sankş anlamadım
Canss3535 Aselinannesi0655 onlari kopardiginiznicin sızdırma yapıyor bence koparmadan deneyin birde. Bildiğim kadarıyla onlar zaten çiş tasmasini engelliyor
Zelal_33 Ben oğlum doğduğundan beridir sleepy kullanıyorum hiçbir şekilde sızdırma yapmıyor pişik yapmıyor gayet memnunum.
Aselinannesi0655 Tazeanne00 Allah Allah ya acaba önünü çok mu geride bırakıyorum da sızdırma oluyo e gündüzleri olmuyo beyse bi de öyle denicem
Tazeanne00 Aselinannesi0655 Dene canım 15gun oldu yenisi gelen memnunum ben bnde onu az bırakınca cıkıyor cişi
dwoz Aselinannesi0655 ben hiç memnun kalmadım sanki naylon gibi yapısı var emmiyor çişi kaliteyi düşürmüşler