Selam hanımlar
2 gun once bebegımın 2. Ay kontrolune gittik tahmın ettıgım gıbı hafıf reflü çıktı doktpr endıselenmemeem gerektıgını fazla yedıgı ocın oldugunu soyledı 3 saatten once emzırmememıde ekledı. Tabı ben o esnada reflulu bebegın bakımının nasıl olacagını sormayı unuttum. Yanı gazı nasıl cıkarılır? Emzırırken dik tutmak gerek okey ama emzırdıkten sonra hemen gazını mı cıkarmalımıyım bıraz o sekılde bekkemelı mıyım? 2 saatte bir az az emzirebılırsın veyahut dedı ama cocugu memeden nasıl cekecegım? Reflı bebek sahıbı anneler yardımcı olabılırse cok sevınırımm. Sevgiler