MSU2021 ya aslında biz zorlaştırıyoruz. Sobalı derme çatma evlerde oturanlar, yakacak odunu yiyecek yemeği olmayanlar yok mu? Onlar nasıl emziriyor? Değil bebeğine, kendine yiyecek bulamıyor bazısı. Kafada bitiyor bu iş biraz da. Beynine sütüm bitecek korkusuyla mesaj gönderirsen olacağı o. İnşallah hepimiz iki yaşına kadar emzirebiliriz. Ne diyim