Merhaba arkadaslar,,
Sanırım bu konuda kafası karışjk olan tek anne ben değilim diyerekten sizinle paylasıp fikir almak istedim,,
Bebeğim 3 aylık. 3 ay olana kadar beslenme konusunda Bir takım sıkıntılar yaşadım. İlk doğduğunda anne sütü sarılığı olduk 1 hafta toplamda 20-30 gr civarı kilo alabilmiştik. Şırıngalarla beslemeye calıstık saatte bir emziricem diye ter icinde kaldım. Emme konusunda cok zorladı diyebilirim,, ha bu arada doğum kilosu 3380 gr, Şuan 3 aylık ve 5270 gr. Doktorumuz bunca zaman emzireyim diye mama vermedi. Hala Israrla vermıyor,, kontrole gittik kilosu biraz ortalamanın altında annesi ama sorun değil bebeğin sağlıklı diyip gönderdi. Hala mama taktivesi ıstıyorum sizce vermeli mi ya da fikriniz nedir bu durum karşısında??