gmzlgzl canim biz 3 ayligix da kilo aliminin yavaslamasi normal degil mi bende tam bilmiyorum ilk bebegim bana 3. Ay kontrolunde doktor artik kilo vermeye basliycak korkma uzulme demisti neden dedigimde artik emekleme çabaları dış çıkarma sıkıntısı olur dedi aceba sizde ondan mi kilo alımı yavasladi