Kızlar kızım 2 buçuk aylık herkeste olduğu gibi bizde uyuyamıyoruz büyüyünce 1 yaşına girince düzelir diye ümid ediyorum rahat rahat uyuyabiliyor musunuz o uyanıkken nasıl bi süreç anlatır mısınız valla kendimi böyle şartladım düzelir 1 yaşında rahat uyurum diye