rosesbabys asude456 sagligi yerindeyse sorun yoktur yani birakin kucuk olsun yarim kilo eksik olsun 💕
Nghnnnn asude456 ayda 700gram ile 1500gram almasini yeterli kabul ediyorlar aslında boyu da iyi uzamış neden geri kalmış dedi ki 1100gram almış 1ayda
milenka asude456 nesi eksik ki . Bir aylık değil mi? Benim kızım 5 aylık 64 cm 6200 doğum kilosu da 3460 di. Neyi eksilmiş onu anlayamadım? Baş cevresimi mesela? Kilosu gayet güzel.
minikturta asude456 baz-ı doktorlarda işi abartıyor 3 aylıkken kilosu 5 kgydu ve Herşeyide yerindeydi😪
asude456 milenka bende anlamadim baş çevresi 2.5 cm uzamis 60 gram eksiği var dedi boyuda 1 cm eksiği var dedi
Efeninanasi asude456 benim bebegım 2 aylık 5600 kg anne sutuyle beslenıyır doktor maşşallah dedi. Neyi eksik sizinkinin fazlası var kuzunun takmayın kafanıza sağlıklımı sağlıklı koklayın kuzuyu benim yerime❤️
Klp asude456 sizin doktor da sorun var galiba bence siz once doktoru degisin cocuk gayet iyi guzl gelismis
Gizem1012 asude456 Bence normal benim bebeğimde aynı aralıklarda doktor sağlığının yerinde olduğunu söylemişti
TheLatte asude456 benim oğlumda 51 cm doğdu 53 cm olmuştu 1 aylikken yanlis hatirlamiyosam 2 aylikkende 58 cmdi . Kilosuda 1100 gr almıs gayet normal neyi eksik ki ?
Boranimmm Bizim 3600 doğdu 1 aylık kontrolde 5300 di hemşireler inanmadı üç defa tartti çok almış diye masallah dediler. Doktorunuzda sıkıntı var galiba.