Slyshn Alya-1212 ya bu çay ne çaymış arkadaş 😂😅 benimki de 14 aylık çayı her gördüğünde hüüüüp hüüüp yaparak saldırıyor mümkünatı yok çay kahve içirmiyor ara öğün sevmiyor benimki yemek olacak
Uykusuzhayat Alya-1212 valla kendimi sorguluyorum her seferinde 6. Ayında başlatmaklamı hata yaptımki diyorum normali bu evet biliyorum ama ailem vermek tattırmak isterdi önceden vermeyin sakın erken derdim keşke yedirseydim belki ozaman alışırdı
Alya-1212 Uykusuzhayat erken vermekle alakasi yok bence oglumda erken basladim 4 ayda kizimda tam 6 ayı bekledim kizimda oglumda istahli maşallah