Kızlar ben 2 ay oruç tutmadım 2 hamilelik geçirdim doktor yasaklamıştı. Neyse şimdi kaza orucumu tutuyorum 1 ay tuttum çok şükür🙏1 ay kaldı hala devam ediyorum. Sorum şöyle ben gece 1 gibi sahur yapıyorum niyet de edip yatıyorum. Fakat sabaha karşı saat 5 6 gibi uyanıyorum çok susadığım için. Ve kalkıp suyumu içip tekrar yatıyorum. Ama imsak 06.50 okunuyor bende 6 da uyanıp su içiyorum sıkıntı olur mu acaba ? İmsaktan önce içiyorum ama imsak da baya geç olduğu için kafama takıldı hani geç olduğu için orucumda sıkıntı olur mu acaba ?