Canselnilda yanı bence emzırın , benım cevremdekılerde cocuk uyandırılırmı dıyor ama en ıyısını sız bılırsınız ben zaten beslıyordum ınternetten arastırdıgın kadarıyla 5 saatı gecırmeyın dıyordu zaten ama yıne doktorada sordum , midelerı kucucuk sız kendınızden pay bıcın onlar bıze muhtac:) hem gece emzırırsenız sutunuz daha cok artar prolaktın hormono gece daha cok uretılıyor:) ama anne olarak en ıyısını sız bılırsınız sevgiler:)