Aslitmz İlk postumuzu açalım burada 🤗 bebeğim 26 günlük pişik kremi önerisi olan varmı sudocrem ve hametan hariç…birde bebeğinizin yüzünde isilek gibi şeyler olustumu daha çok beni emdikten sonra alerji gibi kızarıyor sonra geçiyor alerji yapacak şeyler de yemiyorum sutumden alsın gaz olur diye çok dikkatli davranıyorum
Kadifemsii Aslitmz pişik önleyici hep sebamed kullandık şükür ki hiç pişik olmadı . Yüzü için birşey diyemeyeceğim bilgim yok 🌸
Nergisim09 Aslitmz bepentol tavsiye ederim canım 1 yaşında yız masallahh bi kere bile pişik olmadık her altını actıgında sürüyorum 🌸
thetkc Aslitmz Ben hiç pişik kremi kullanmadım.. Zeytinyağı kullanıyorum ve en azından içeriği kesin temiz ve sağlıklı biliyorum.. Tabi bu benim tercihim herkesin tercihi farklı olabilir ama tavsiye ederim.. Hem hemen geçiriyor hemde gayet doğal 🥰🍀
Aslitmz Kadifemsii sebamed ikinci kızımda kullanmıştım pek faydasını görmedim.tesekkr ederim cevabınız için 🤩
Ggercn Bu pişik kremi mevzusu bebekten bebeğe göre değişiyor . Kimine mustela kimine bepantol iyi geliyor . Ben hepsini denedim ve Oksizinc de karar kıldım . Ha birde Sudocrem var oda iyi geliyor .
Lovelyprencess Aslitmz pişik için ak toprak(kil) kullanıyoruz biz çok iyi geliyor aktardan alıyorsunuz su ile karıştırıp krem kıvamına gelince sürüyorsunuz anında söndürüyor pisigi. Bir de kantaron yağı çok iyi geliyor bolca sürüyorum onu da
Go_ya_sa Aslitmz yani bende chicco nun kullandim cok memnunum ama yedek kremim mustela… Ama ben chicco nun herseyinden cok memnunum
Kuzeycik Oğlum 18 aylık ara ara pişik oldu ve genelde nazardan. Doktor önerisiyle fito krem + dextrocin krem bir arada kullandık tek seferde düzeldi. Doğduğundan beri mustela pişik önleyici kullanıyorum, pişik olduğunda bu kremleri sürüyorum hemen geçiyor