Kızlar merhaba, benim 11 gün oldu doğum yapalı bu arada 2.doğumum ve sezeryan ilk 11 gün hiç kanama görmedim fakat az önce sanki içimde birşey patladı ve kanamaya başladı öyle oldu tuhaf oldum bilgisi olan varmi yada başına gelen kanama geç gelebiliyor mu böyle